mentamarketing_ios14

iOS 14 FACEBOOK FIÓK FELKÉSZÍTÉSE

GYERE ÉS KÉSZÍTSÜK FEL A TE HIRDETÉSI FIÓKODAT IS!

Ha vállalkozásod hirdet a Facebookon, akkor a Te hirdetési fiókodat is fel kell készíteni arra, hogy a 2021 tavaszán (nincs pontos dátum) érkező Apple iOS 14 biztonsági frissítés miatt a Facebook ne állítsa le a hirdetéseidet és mindez ne legyen túl nagy negatív hatással a vállalkozásodra.

Tartalma:

  • Facebook hirdetési fiók és Vállalkozáskezelő ellenőrzése, szakszerű beállításai
    • Vállalkozáskezelő létrehozása + Adminisztrátorok felvétele
    • Oldalak hozzákapcsolása (Facebook és Instagram)
    • Hirdetési fiók hozzákapcsolása
    • Facebook Pixel (képpont) létrehozása és hozzákapcsolása
    • Adatok és fizetési mód
    • Kétfaktoros hitelesítés
  • Domain vertifikáció, Meta-tag verifikáció
  • Egyedi meta script elhelyezése a weboldalon
  • Események és egyéni konverziók priorizálása
  • Azonosítószámok
    • vállalkozáskezelő azonosítója
    • hirdetési fiók azonosítója
    • oldal azonosítója
    • képpont azonosítója

 

KÉREM A CÉGEMRE SZABOTT ÁRAJÁNLATOT »»»

iOS 14 A TE FACEBOOK HIRDETÉSEIDRE IS HATÁSSAL LESZ

Az Apple bejelentése szerint olyan biztonsági frissítéseket fog eszközölni az iOS 14 és az azt követő összes szoftververziójánál, amelyek negatívan érinthetik a Facebook hirdetéseid méréseit és teljesítményeit. Ezek a változtatások befolyásolni fogják azt, hogy a Facebook hogyan fogadja és dolgozza fel a konverziós eseményeket pl. a Facebook-képponttól. Ez a változás Téged is érint, ha használsz Facebook hirdetéseket.

iOS 14 ÚJ FUNKCIÓJA: KÖVETÉS KI-BE KAPCSOLÁSA

Az iOS 14 felhasználói számára egy teljesen új funkció válik elérhetővé, mellyel engedélyezhetik vagy éppen tilthatják az alkalmazásaiknak a nyomon követés lehetőségét. Azaz ki- és bekapcsolhatják, hogy átadnak-e adatot az adott alkalmazásnak (pl. a Facebooknak) vagy sem. A felhasználó ezentúl láthatatlan maradhat, hiszen nem továbbít adatokat (pl. érdeklődési kör, életesemények, vásárlói magatartás) és statisztikákat magáról az adott alkalmazás, pl. a Facebook számára.

„Az adatvédelem alapvető emberi jog, és alapja az Apple minden tevékenységének. Az iOS 14-ben ezért nagyobb irányítást adunk az általad megosztott adatok felett, és átláthatóbb betekintést kapsz a használatukba. 2021 elejétől értesítést kapsz, ha egy alkal­mazás más cégek appjában vagy webhelyén reklám­célokból követni akar, te pedig eldöntheted, hogy engedélyezed, vagy nem.” Forrás: apple.com

ROSSZ A FELHASZNÁLÓNAK, ROSSZ A HIRDETŐNEK

Ez rossz a Facebook felhasználóknak, hiszen így nem az érdeklődési körüknek leginkább megfelelő hirdetéseket fogják látni, hanem teljesen random (vagy alig célozható, pl. lokáció, életkor, nem) hirdetéseket. Rossz a hirdetőknek – azaz Neked is -, hiszen a Facebook egyik legnagyobb előnye válik semmissé. Az, hogy személyre, érdeklődési körre szabható hirdetéseket futtathass és különböző célközönségeket generálhass vállalkozásod számára.

KISEBB CÉLKÖZÖNSÉG, NAGYOBB KATTINTÁSI KÖLTSÉGEK

Az Apple iOS 14 frissítés után előreláthatólag egy jóval kisebb célozható felhasználói bázisod marad. A hirdetők száma viszont nem fog csökkenni. Így nagyobb verseny alakulhat majd ki, ami magasabb kattintási költségekhez vezet. Gyengülhet az elérésed, leállíthatják a kampányaidat és rosszul működhetnek az egyéni konverziók és mérések is. A Facebook azonban hónapok óta azon dolgozik, hogy ezt elkerülhesd, vagy legalábbis csökkenthesd a negatív hatásokat.

KÉREM A CÉGEMRE SZABOTT ÁRAJÁNLATOT »»»


KÉRD CÉGEDRE SZABOTT ÁRAJÁNLATODAT!

Benne AJÁNDÉK szolgáltatásokkal akár 65.000 Ft összértékben: