RÓLUNK


Olvasd el, milyen fantasztikusak a  VÉLEMÉNYEK »»»  rólunk, mit mondanak azok, akikkel már együtt dolgoztunk! Dönts a hozzád hasonló KKV vezetők és marketingesek hiteles visszajelzései alapján!

Vagy less be a kulisszák mögé, nézd meg az eddigi munkáinkat és higgy a saját szemednek! MUNKÁINK »»»

 

MIÉRT LESZ JÓ NEKED, HA MINKET VÁLASZTASZ?
TOP 10 ÉRV A MENTA MARKETING MELLETT:

TOP 1.: 16+ ÉV & 70+ ÜGYFÉL MARKETING TAPASZTALATA

És ez csak még csak a Project Managerünk szakmai múltja. Ezen kívül mind a 8 területen (Social Media, Google Ads, SEO szövegírás, weboldal, grafika, marketing, audit, esküvő) legalább 2-2 kiemelkedő szakemberrel, vagy komplett csapattal dolgozunk együtt, akik szintén legalább ennyi tapasztalattal rendelkeznek. Ők együtt, szinergiát létrehozva folyamatos, maximális színvonalat képesek nyújtani Ügyfeleink számára.

TOP 2.: FULL SERVICE MARKETING »»»

A marketing extrém gyors fejlődése miatt ma már nem elvárható egyetlen marketingestől, hogy a marketing összes területéhez magas szinten értsen. Új, önálló szakmává fejlődtek a marketing különböző csatornái (Google Ads, Social Media, stb.), naponta változnak pl. a Google és Facebook szabályzatok. Ma már nem elegendő ismerni őket, mélységében kell érteni hozzájuk, szakértőnek kell lenni, különben lemaradsz a versenyben. Mindezek megkövetelik Tőled, mint vezetőtől, hogy minden területre önálló szakértőt, de még inkább önálló szakértő csapatot állíts csatasorba.

TOP 3.: NÁLUNK KIEMELT FIGYELMET KAPSZ

Míg más reklámügynökségek futószalagon darálják le az ügyfeleiket, tucat megoldásokkal, megosztott figyelemmel, egyszerre több, 30-40 akár 100 ügyféllel is foglalkoznak. A Menta Marketing alapításkor a koncentrált kiszolgálást, a magas minőséget és elérhető árakat tűztük ki célként, ezért egyszerre maximum 5 Ügyféllel dolgozunk együtt. Így biztos lehetsz abban, hogy olyan minőségű munkát kapsz tőlünk, mintha non stop csak veled foglalkoznánk!

TOP 4.: 24 ÓRÁN BELÜL ÁRAJÁNLAT

Pontosan tudjuk, hogy az idő az, amiből a legkevesebb van egy magyar mikro-, kis- vagy középvállalkozás vagy akár egy nagy cég vezetőjének, és Te is azonnali megoldást szeretnél, igazából már tegnapra. Ezért mi villámgyorsan reagálunk, ajánlatkérésed után 24 órán belül megkapod a pontos, minden részletre kitérő, személyre szabott árajánlatunkat, mely alapján már biztonsággal, megalapozott döntést tudsz hozni, méghozzá azonnal.

TOP 5.: AKÁR MÁR 48 ÓRÁN BELÜL KAMPÁNY START

Amint minden szükséges információt megkaptunk Tőled, azonnal nyomunk is egy START gombot, és szakmai csapatunk máris elkezdi a munkát. Ettől a pillanattól kezdve akár már 48 órán belül indulhat is élesben a kampányod. Neked már csak annyi a dolgod, hogy a Tőled jól megszokott, kifogástalan módon szolgáld ki a beindított marketing csatornákból érkező új érdeklődőket és vevőket. Ilyen tempóra 1 marketinges egyedül, vagy egy mamut módjára nehezen mozduló, sok ügyfél között elaprózódott, nagyobb reklámügynökség szintén nem lenne képes, ami érthető, és nem is elvárható.

TOP 6.: RÖVID ÉS HOSSZÚ TÁVON IS SZÁMÍTHATSZ RÁNK

Elképzelhető, hogy vállalkozásodnak jelen pillanatban csak egy rövidebb időszakra, egy-egy kampány erejéig van szüksége szakértői segítségre. Akár már 1 hónapos időintervallumra is igénybe veheted szakmai csapatunk tudását. De természetesen hosszabb, éves, komplexebb együttműködésre is állunk rendelkezésedre. Ha alkalmazol egy marketingest, akkor korlátok közé szorítod magadat e téren is: hosszú betanítási idő, bizonytalan teljesítmény, felmondási idő, stb. Minket is ugyanúgy elérsz minden munkanapon 8-16 óra között e-mailben, telefonon, Skype-on, stb.

TOP 7.: SPÓROLJ 150.000-300.000 FT-OT HAVONTA!

Ahogy azt Te is jól tudod, egy egyszerűbb feladatokat ellátó, napi koordinálást és felügyeletet igénylő marketing asszisztens esetén a Te havi munkáltatói összes bérköltséged kb. 344.520 Ft/hó. Egy több szaktudással és tapasztalattal rendelkező, önálló marketinges, egy marketing manager esetén pedig már kb. 547.139 Ft/hó. Természetesen ehhez az összeghez még hozzá jönnek az egyéb, béren kívüli juttatások, jutalékok, céges eszközök (laptop, telefon, autó, stb.). Nálunk a Menta Marketingnél egy teljes szakmai csapat munkáját, tudását és figyelmét megkapod ezen marketing büdzsé töredékéért, pl.: a KKV szektornak összeállított FULL SERVICE MARKETING »»» csomagunk mindössze 190.000 Ft/hó. Az így havonta megspórolt 150.000-300.000 Ft-ot hirdetésekre, fejlesztésre, profitra, cégedre, vagy magadra és a családodra fordíthatod. Így amellett, hogy növelted a hatékonyságodat, azonnal csökkentetted a kiadásaidat és a kockázatodat is. Tudnál mihez kezdeni az így évente megspórolt 1,5 – 3,5 millió Ft-tal?

TOP 8.: MÉG TÖBB PÉNZT SPÓROLUNK NEKED

Igen, a fentieken túl még többet! Mivel cégünk alanyi adómentes, ezért ÁFA mentes számlát fogsz kapni tőlünk. Továbbá, nem tartunk fenn irodát, céges telefont, céges kocsit, céges cateringet, papírmentes vállalat vagyunk, stb. Nem titok, hogy ezeket a díjakat más reklámügynökségek mind-mind beépítik az árba, tehát Veled fizettetik meg. Mi azt valljuk, hogy ezt a pénzt költsd inkább termékfejlesztésre, és jó hirdetésekre, amivel új vevőket szerezhetsz vállalkozásodnak. Ahhoz, hogy kiváló eredményeket tegyünk le az asztalra, ezekre a felesleges dolgokra nekünk nincs szükségünk. Mi reális áron, túlárazás nélkül szeretnénk magas színvonalat nyújtani Neked. A többi pénz maradjon a Te és a mi zsebünkben!

TOP 9.: ONLINE KAPCSOLATTARTÁS

Az ország több pontján, sőt külföldről is dolgozunk, onnan, ahol épp vagyunk, vagy ahol homlokon csókol minket a múzsa. Nálunk nincs fix munkaidő, akkor dolgozunk amikor a legkreatívabbnak érezzük magunkat, a lényeg, hogy a legjobb minőséget nyújtsuk Neked határidőre! A számodra kijelölt Menta Marketing Project Managert mindig eléred munkanapokon a megszokott normál munkaidőben 8-tól 16 óráig, és minden fontos dolgot egyeztetni tudunk. Nem szükséges személyesen eljönnöd hozzánk és végeláthatatlan, időrabló meetingeken részt venned a siker érdekében. Személyes találkozók, utazás, dugók, időrabló, fölösleges kávézgatások helyett mi inkább dolgozunk a marketingeden, hogy mielőbb startolhasson és profitot termelhessen Neked.

TOP 10.: 100% ELÉGEDETTSÉGI  + TITOKTARTÁSI GARANCIA

Pontosan tudjuk, hogy vállalkozásod a szívügyed, a gyermeked. Nekünk is fontos, hogy eredményt hozzon a befektetett idő, energia, pénz, hiszen ez a mi sikerünk is! Ezért vállaljuk, hogy ha a közös munka 1. hónapjának végén nem vagy elégedett, azaz nem nem végeztük el azt a munkát, amit szerződésben vállaltunk, akkor az 1. hónap management díját nem kell kifizetned. Ezt azért merjük ilyen bátran felajánlani, mert a munkánknak hála még soha egyik ügyfelünk sem kérte ezt tőlünk. A titoktartást is szerződésbe foglaljuk és vállaljuk, hogy a közös munka során nálunk valódi biztonságban lesznek a tőled kapott adatok és információk.

+ TOP 11.: ZÖLD IRODA

Imádjuk a friss levegőt és az egészséges zöld környezetet, ezért nagyon fontos számunkra, hogy környezetkímélő vállalat maradhassunk. Ennek érdekében igyekszünk mindent „zölden“, azaz online, energiakímélő módon, papír- és hulladék mentesen intézni (számla, szerződés, levelezések, stb.), ugyanígy az utazásokat, ingázásokat is mellőzzük többek között a levegőszennyezés miatt. Nincs olyan dolog, amit ne tudnánk így távmunkában, home office-ban is maximálisan megoldani. Természetesen ha ragaszkodsz hozzá, egyeztetünk egy személyes találkozót.

+ TOP 12.: NEM CSAK JÓK, DE JÓTÉKONYAK IS VAGYUNK

Minden évben támogatunk egy rászoruló magyar szervezetet, akik a nők védelméért, a gyerekek egészségéért, az állatokért és a természet megóvásáért küzdenek. De nem „csak“ pénzzel segítjük a rászorulókat, hanem tettekkel is: mesét olvasunk beteg gyerekeknek, menhelyi kutyákat sétáltatunk, szemetet szedünk.

KÉRD SZEMÉLYRE SZABOTT ÁRAJÁNLATUNKAT!

Benne AJÁNDÉK szolgáltatások 65.000 Ft értékben: