TOP 10 érv mellettünk

TOP 1: 15 ÉV & TÖBB, MINT 60 ÜGYFÉL MARKETING TAPASZTALATA

És ez csak a Project Manager-ünk szakmai múltja. Ezen kívül mind a 7 területen legalább 2-2 kiemelkedő szakemberrel, vagy komplett csapattal dolgozunk együtt, akik szintén legalább ennyi tapasztalattal rendelkeznek. Ők együtt, 14-en szinergiát létrehozva folyamatos, maximális színvonalat képesek nyújtani ügyfeleink számára, mind a 7 ágazatban! Nézd meg a nyitó oldalunk alján, kikkel dolgoztunk már együtt »»»

TOP 2: FULL SERVICE, TELJESKÖRŰ MARKETING

A marketing extrém gyors fejlődése miatt ma már nem elvárható egyetlen marketingestől, hogy a marketing összes területéhez magas szinten értsen. Új, önálló szakmává fejlődtek a marketing különböző csatornái (Google Ads, Social Media, stb.), naponta változnak pl. a Google és Facebook szabályzatok. Ma már nem elegendő ismerni őket, mélységében kell érteni hozzájuk, szakértőnek kell lenni, különben lemaradsz a versenyben. Mindezek megkövetelik Tőled, mint vezetőtől, hogy minden területre önálló szakértőt, de méginkább önálló szakértő csapatot állíts csatasorba. Ezt felismerve hoztuk létre a Menta Marketinget.

TOP 3: NÁLUNK KIEMELT FIGYELMET KAPSZ

Míg más reklámügynökségek futószalagon darálják le az ügyfeleiket, tucatmegoldásokkal, megosztott figyelemmel, egyszerre több, 30-40 akár 100 ügyféllel is foglalkoznak, addig mi pont az ellenkezőjét tesszük. Az alapításkor a koncentrált kiszolgálást, a magas minőséget és elérhető árakat tűztük ki célként, ezért egyszerre csak maximum 5 ügyféllel dolgozunk együtt. Így biztos lehetsz abban, hogy olyan minőségű munkát kapsz tőlünk, mintha non stop csak veled foglalkoznánk!

TOP 4: 24 ÓRÁN BELÜL ÁRAJÁNLAT

Pontosan tudjuk, hogy az idő az, amiből a legkevesebb van egy magyar mikro-, kis- vagy középvállalkozás vagy akár egy nagy cég vezetőjének, és Te is azonnali megoldást szeretnél, igazából már tegnapra. Ezért mi villámgyorsan reagálunk, ajánlatkérésed után 24 órán belül megkapod a pontos, minden részletre kitérő árajánlatunkat, mely alapján már biztonsággal, megalapozott döntést tudsz hozni, méghozzá azonnal.

TOP 5: 48 ÓRÁN BELÜL KAMPÁNY START

Amint minden szükséges információt megkaptunk Tőled, azonnal nyomunk is egy START gombot, és szakmai csapatunk máris elkezdi a munkát. Ettől a pillanattól kezdve akár már 48 órán belül indulhat is élesben a kampányod. Neked már csak annyi a dolgod, hogy a Tőled jól megszokott, kifogástalan módon szolgáld ki a beindított marketing csatornákból érkező új érdeklődőket és vevőket. Ilyen tempóra 1 marketinges egyedül, vagy egy mamut módjára nehezen mozduló nagyobb reklámügynökség szintén nem lenne képes, ami érthető, és nem is elvárható.

TOP 6: RÖVID ÉS HOSSZÚ TÁVON IS

Elképzelhető, hogy vállalkozásodnak jelen pillanatban csak egy rövidebb időszakra, egy-egy kampány erejéig van szüksége szakértői segítségre. Akár már 1 hónapos időintervallumra is igénybe veheted szakmai csapatunk tudását. De természetesen hosszabb, éves, komplexebb együttműködésre is állunk rendelkezésedre. Ha alkalmazol egy marketingest, akkor korlátok közé szorítod magadat e téren is: hosszú betanítási idő, bizonytalan teljesítmény, felmondási idő, stb. Minket is ugyanúgy elrészt minden munkanapon 8-16 óra között e-mailben, telefonon, Skype-on, stb.

TOP 7: SPÓROLJ 150.000-300.000 FT-OT HAVONTA!

Ahogy azt Te is jól tudod, egy egyszerűbb feladatokat ellátó, napi koordinálást és felügyeletet igénylő marketing asszisztens esetén a Te havi munkáltatói összes bérköltséged kb. 344.520 Ft/hó. Egy több szaktudással és tapasztalattal rendelkező, önálló marketinges, egy marketing manager esetén pedig már kb. 547.139 Ft/hó. Természetesen ehhez az összeghez még hozzá jönnek az egyéb, béren kívüli juttatások, jutalékok, céges eszközök (laptop, telefon, autó, stb.). Nálunk a Menta Marketingnél egy 14 fős szakmai csapat munkáját, tudását és figyelmét magkapod ezen marketing büdzsé töredékéért: a kkv szektornak összeállított full service marketing csomagunk bruttó 189.000 Ft/hó. Az így megspórolt 150.000-300.000 Ft-ot hirdetésekre, fejlesztésre, profitra, cégedre, vagy magadra és a családodra fordíthatod. Így amellett, hogy növelted a hatékonyságodat, azonnal csökkentetted a kiadásaidat és a kockázatodat is. A részletes havi marketing büdzsé kalkulációt itt találod »»»

TOP 8: MÉG TÖBB PÉNZT SPÓROLUNK NEKED

Igen, a fentieken túl még többet! Mivel cégünk alanyi adómentes, ezért ÁFA mentes számlát fogsz kapni tőlünk, így megspórolhatod a 27% ÁFA megfizetését is. Továbbá, nem tartunk fenn irodát, céges telefont, céges kocsit, céges cateringet, papírmentes vállalat vagyunk, stb. Nem titok, hogy ezeket a díjakat más reklámügynökségek mind-mind beépítik az árba, tehát Veled fizettetik meg. Mi azt valljuk, hogy ezt a pénzt költsd inkább termékfejlesztésre, és jó hirdetésekre, amivel új vevőket szerezhetsz vállalkozásodnak. Ahhoz, hogy kiváló eredményeket tegyünk le az asztalra, ezekre a felesleges dolgokra nincs szükségünk. Mi reális áron, túlárazás nélkül szeretnénk magas színvonalat nyújtani Neked. A többi pénz maradjon a Te és a mi zsebünkben. Win-win!

TOP 9: 0 KM, 100% ONLINE KAPCSOLATTARTÁS

Az ország több pontján, sőt külföldről is dolgozunk, onnan, ahol épp vagyunk, vagy ahol épp homlokon csókol minket a múzsa. Nálunk nincs fix munkaidő, akkor dolgozunk amikor a legkreatívabbnak érezzük magunkat, a lényeg, hogy a legjobb minőséget nyújtsuk Neked határidőre! A számodra kijelölt Project Managert mindig eléred munkanapokon a megszokott normál munkaidőben 8-tól 16 óráig, és minden fontos dolgot egyeztetni tudunk. Nem szükséges személyesen eljönnöd hozzánk és végeláthatatlan, időrabló meetingeken részt venned a siker érdekében. Személyes találkozók, utazás, dugók, időrabló meetingek és fölösleges kávézgatások helyett mi inkább dolgozunk a marketingeden, hogy mielőbb startolhasson és profitot termelhessen Neked.

TOP 10: GARANCIA TRIÓ: ELÉGEDETTSÉGI + PÉNZVISSZAFIZETÉSI + TITOKTARTÁSI GARANCIA

Pontosan tudjuk, hogy vállalkozásod a szívügyed, a gyermeked. Nekünk is fontos, hogy eredményt hozzon a befektetett idő, energia, pénz, hiszen ez a mi sikerünk is! Ezért vállaljuk, hogy ha a közös munka 1. hónapjának végén mégis úgy érzed, nem azt kaptad amit vállaltunk, akkor a management díját visszafizetjük Neked. Ezt azért merjük ilyen bátran felajánlani, mert a munkánknak hála még soha egyik ügyfelünk sem kérte ezt tőlünk. A titoktartást is szerződésbe foglaljuk, vállaljuk, hogy a közös munka során nálunk valódi biztonságban lesznek a Tőled kapott adatok és információk.

+11: ZÖLD IRODA

Imádjuk a friss levegőt és az egészséges zöld környezetet, ezért nagyon fontos számunkra, hogy környezetkímélő vállalat maradhassunk. Ennek érdekében igyekszünk mindent „zölden“, azaz online, energiakímélő módon, papír- és hulladék mentesen intézni (számla, szerződés, levelezések, stb.), ugyanígy az utazásokat, ingázásokat is mellőzzük többek között a levegőszennyezés miatt. Nincs olyan dolog, amit ne tudnánk így távmunkában, home office-ban is maximálisan megoldani. Természetesen ha ragaszkodsz hozzá, egyeztetünk egy személyes találkozót.

+12: NEM CSAK JÓK, DE JÓTÉKONYAK IS VAGYUNK

A profitunk egy részével minden évben támogatunk egy rászoruló magyar szervezetet, akik a nők védelméért, a gyerekek egészségéért, az állatokért és a temészet megóvásáért küzdenek. Az adományunkról egy kedves emlék plakettel ajándékozzuk meg azon ügyfeleinket, akiknek hála ez a támogatás létre jöhetett. De nem „csak“ pénzzel segítjük a rászorulókat, hanem tettekkel is: mesét olvasunk beteg gyerekeknek, menhelyi kutyákat sétáltatunk, szemetet szedünk. Sőt! Minden évben egy díjtalan marketing kampányt is készítünk a legtevékenyebb alapítványok egyikének.

KÉRD RÉSZLETES ÁRAJÁNLATUNKAT ITT >>>

Ajánlatunkat 24 órán belül megkapod

benne AJÁNDÉK szolgáltatásokkal 88.000 Ft értékben,

100% Garancia-trióval,

start akár 48 órán belül!

Ha tetszett, kérlek oszd meg másokkal is: