Blog


mentamarketing_karacsony

A 2019-ES KARÁCSONY TRENDSZÍNEI A MARKETINGBEN

Most bepillantást engedünk neked a kulisszák mögé, és megmutatjuk, hogy mik a 2019-es karácsony legújabb grafikai trendjei, amikkel az idei szezonban dolgoztunk.

Tovább

Umami a marketingedben

Ahhoz, hogy a marketing kampányod sikeres legyen, neked sem elegendő, ha újra és újra csak a szokásos, alap ízeket használod. Az umami-t, azaz az „ötödik ízt” kell bevetned!

Tovább

Agyad 52-17 perces szabálya

Agyad nagyjából 1 órán át tud aktívan pörögni, utána alacsonyabb állapot következik, kb. 15-20 percig. Érdemes tehát ezt a két állapotot váltogatnod ahelyett, hogy folyamatosan több órát dolgozol, egyszerre több dologra figyelve, aztán kétségbeesett kísérletet teszel arra, hogy megpróbálnád egyben kipihenni az egész munkanapot.

Tovább

Marketing rekord a Super Bowlon

Újabb marketing csúcsot állított az idei, 53. Super Bowl. Idén, 2019-ben 5 millió 250 ezer dollárt (!) kellett fizetnie annak, aki a Super Bowl szünetében akart reklámozni, fél percben. Ez azt jelenti, hogy 1 másodpercnyi reklám átszámítva kb. 49 millió Forintba került!

Tovább

2019 hivatalos színe a Living Coral

A Pantone színintézet minden évben kiválasztja a következő év hivatalos színét. Évente kétszer titkos találkozókat szerveznek Európában, ahol a különböző nemzetek csoportjai megvitatják a színszabványokat és döntést hoznak. A 2019-es év színe az élénk korall fantázianevet viseli, és igen komoly jelentéssel bír.

Tovább

Betöltési sebesség

Teszteld weboldaladat, hogy megtudd hány másodperc alatt töltődik be mobil hálózaton, és ez a Google által a még elfogadható határon belül van-e, vagy sem! Most megosztjuk veled az egyik kedvenc Google mobil tesztelő weboldalunkat is.

Tovább

Havi marketing büdzsé kalkuláció

Egy marketing asszisztens esetén az összes havi bérköltséged 344.520 Ft, egy marketing managernél pedig már 547.139 Ft. A Menta Marketing legnépszerűbb full service marketing csomagja mindössze br. 189.000 Ft, így velünk havonta 150.000-350.000 Ft-ot is megspórolhatsz! Ráadásul a pénzedért itt nem csak 1 marketingest kapsz, hanem 14 fős szakértő csapatot!

Tovább

Reklámügynökség vs.marketinges

Reklámügynökséget válassz, vagy marketingest? A marketing extrém gyors fejlődése miatt ma már nem elvárható egyetlen marketingestől, hogy a marketing összes területéhez magas szinten értsen. A jó döntéshez az alábbi kérdéseket kell megválaszolnod:

Tovább

TOP 10 érv mellettünk

Miben vagyunk jobbak, mint egy marketinges? 14 év & 56 ügyfél marketing tapasztalata, full service, teljeskörű marketing, 1 órán belül árajánlat, 48 órán belül kampány start, rövid és hosszú távon is, 1 marketinges bérének kb 9%-áért egy egész szakmai csapat, még több pénzt spórolunk neked, 0 km, 100% online kapcsolattartás, zöld iroda, nem csak jók, de jótékonyak is vagyunk.

Tovább

Ingyenes marketing csatornák

Összegyűjtöttük Neked azokat az ingyenes marketing csatornákat, amikkel teljesen ingyen szerezhetsz új érdeklődőket mikro-, kis és középvállalkozásod számára. De nagyon fontos már most tisztáznunk: a szó szoros értelmében vett ingyen marketing nem létezik! Ha pénzben nem is, de időben +energiában +kreativitásban meg kell fizetned az árát.

Tovább

Ügyfélkiszolgálás mesterfokon 2.

Hogyan fogja meghatározni a mesterséges intelligencia és a robotika az ügyfélkiszolgálást? Interjú az ügyfélkiszolgálás mestereivel: a MOL, a Decathlon, a Profession, a Provident, az Invitel és a Client First Consulting vezetőive. Applikációk, tranzakciós adatok, élő hang, okos próbafülke, személyesség, visszatérő kérdések, automatizálás.

Tovább

Ügyfélkiszolgálás mesterfokon 1.

Évente 40 milliárd dollártól esnek el az amerikai cégek a rossz ügyfélkiszolgálás miatt. A Walker Information szerint 2020-ra az ügyfélélmény lesz a fő márka megkülönböztető szempont az árral és termékkel szemben. A mikro-, kis- és középvállalkozások brandjei is lépés- és verseny előnybe kerülhetnek, ha ügyesen fókuszálják figyelmüket és erőforrásaikat.

Tovább

Referenciáink

Minden vásárlásnál fontos szerepet játszik a jelenlegi és korábbi ügyfelek véleménye. Ez halmozottan igaz akkor, ha vállalkozásunknak keresünk segítséget. Egy mikro-, kis- és középvállalkozás felelősségteljes vezetője akkor dönt igazán jól, ha megbízható, tapasztalt, reális áron dolgozó, sikeres reklámügynökségnek szervezi ki marketingjét.

Tovább